Potisk na reklamních taškách oslovuje kolemjdoucí


Reklamní tašky s potiskem patří mezi reklamní předměty, které působí na okolní kolemjdoucí mnohdy mnohem víc, než televizní reklamní spoty. Mnozí lidé dokonce negativně reagují na televizní reklamy automatickým přepínáním kanálů anebo odchodem od televizní obrazovky do kuchyně pro nějaký pamlsek, takže průběh reklamy stráví úplně někde jinde. Zatímco tašek s potiskem si lidé všímají a hlavně to není žádná vnucující reklama. Velmi dobře je reklama na taškách patrná ve chvíli, kdy jde o kontrastní potisk dvou výrazných barev. Tohoto jevu můžete mistrně využít i vy, jestliže chcete propagovat nějakou službu či výrobek, anebo třeba životní styl – sportovní odvětví, rekreační pobyty atd. Taška je poměrně velká plocha a máte tu tedy k dispozici řadu možností, jak toho využít ve svůj prospěch.

papírové tašky

Jednobarevný potisk – u reklamních tašek s potiskem sázejte raději na skromnější řešení, co se týče barev. Pokud to přeženete a bude taška vypadat jako exotický kanárek, mohou tu zanikat podstatné informace. Klidně sázejte na jednu nebo dvě barvy potisku, aby se pozornost zraku zaměřila na to podstatné.

barevná taška

Vyměňte černou za modrou – černá barva patřila již v minulosti k symbolu smutku a ještě v osmdesátých letech se v oblečení na veřejnosti téměř nevyskytovala, zatímco dnes se dokonce vyrábí černé http://www.ujezducernehory.eu/materska-skola-ujezd-u-cerne-hory-prispevkova-organizace/ds-3868 kočárky pro děti. Je však prokázáno, že černá zvyšuje depresivní náladu a přispívá dokonce k agresivnímu chování, je to celkem logické i na základě fyzikálních zákonů, protože černá odebírá (krade) energii a lidem pak schází a kradou ji zas někomu jinému. Využijte naopak barev, existuje celá barevná duha, tak proč netisknout na žlutou tašku třeba modře, nebo na červenou tašku bíle nebo zeleně? Barevný potisk na kontrastním podkladu bude oslovovat víc, než kdyby šlo o černou barvu. Zároveň tím lidem dáte šanci uvědomit si, jak důležitou roli hrají barvy v lidském životě.